Coronavirus

Zoals eerder bekend gemaakt is volgt de Ouderenvereniging de richtlijnen van het RIVM. Dit houdt in dat alle activiteiten in het Trefcentrum, de Naober, de beugelbaan, De Zaal, het parkje en de wandelingen t/m dinsdag 28 april niet doorgaan. Ook de daguitstap naar Bokrijk op 24 april en de Passiespelen in Tegelen op 24 mei gaan niet door.

Op dinsdag 28 april laat de Overheid weten of de getroffen maatregelen verlengd worden of dat ze kunnen worden afgezwakt.

Via ‘t blaadje Stramproy en de website (www.ouderenvereniging-stramproy.nl) houden we jullie op de hoogte.

Vrijwilligersdag

De aangekondigde vrijwilligersdag op donderdag 30 april in De Zaal hebben we helaas ook moeten uitstellen. Zodra er een nieuwe datum bekend is horen jullie deze.

Annuleringen

Beste leden, we hebben jammer genoeg weer enkele annuleringen, nl.

• 14 mei : Bedevaart  gaat niet door
  • 8 juni : 5-daagse reis is helaas ook geannuleerd. In overleg met BTR hebben we jammer genoeg besloten dat het niet verstandig zou zijn om deze reis te laten doorgaan. We zijn met een te kwetsbare groep en we willen geen enkel risico lopen op besmetting. Gezondheid is een te groot goed om er niet zuinig op te zijn.

In de hoop dat dit de laatste annuleringen zijn, hoop ik dat we de draad weer snel kunnen oppakken en voor in die tussentijd : zorg voor elkaar en blijf gezond !

Groetjes,

Marina